Follower

Wednesday, November 23, 2011

kembalilagi

hai semua.. sumpah rindu dengan blog aku nihh.. 
banyak sangat halangan dan dugaan yang datang semenjak dua menjak nie..
jadi, nak update entry pun agak susah dan kadang kadang rasa nak shut down jer blog nie..


tapi !

nasib baik aku waras lagi.. hehe.. sebab aku tahu, sure aku rindu blog aku nih kalau aku shut down kan..
and, sure korang pun akan rindu aku.. kan kan kan.. 
hehe..

rasa amat bahagia bila ada yang merindui diri yang kerdil dan tak punya apa apa nie.. kan..
rasa diri amat di hargai dan diingati oleh mereka mereka yang menyayangi.. 
aceceh ayat.. kalah kau limah! kau mampu kewwww... hewhewhew..

actually, banyak sangat benda yang nak di kongsi.. 
yelah.. dah lama mana aku tak update story kan.. 

tapi kali nie, entry aku akan lebih berilmiah , matang dan apa apa je lah kan.. 

ohh, malam nie Harimau Malaya mengaum lagi yer..
GOOD LUCK ! 
pertahankan maruah negara macam kat sukan sea hari tuh..
jom layan bola! 

nanti aku update lagi yer.. jangan risau.. aku dah kembali nie.. hehe

fin..