Follower

Saturday, November 26, 2011

pagi

hai semua! selamat pagi! good morning! zaoshang hao!
hehe.. mentang-mentang belajar mandarin kan..
well, 1 malaysia nokk..


gila awal aku bangun hari nie.. semalam tidur pun dah pukul 4.. 
haishh.. mata-mata.. 
apa aku nak merepek pagi-pagi nie..
punya lah banyak benda dalam otak aku..
tapi aku tak tahu nak susun macam mana dan nak mula dengan apa..

tadi one of my friend called..
mintak tolong aku..
berkawan dah lama..takkan taknak tolongkan.. 

sumpah rindu kawan aku yang tuh..
susah senang sama sama.. 
mana nak cari orang yang boleh kita samasama kongsi susah senang samasama kan..
ada tuh memang ada..
tapi ramai ker?

aku berani cakap, dalam sepuluh orang yang anggap kita kawan baik diaorang, mesti xsampai tiga orang yang sanggup susah senang samasama dengan kitakan..
bukan nak cakap yang lain tuh propa jer lebih..
tapi mungkin dia ada hanya masa kita senang jer..

best friend just for fun.. 
ade ekh macam tuh?
haha.. entah laaa...

apaapa pun , hargailah merekamereka yang sanggup bersenang dengan kita.. 
apatah lagi bersusah dengan kita.. 
kita tak harapkan lebih...
cukuplah dengan terima kasih..kan..

so,walau benda yang mereka buat untuk kita tuh nampak kecik..
tapi berterima kasihlaa..
sebab, mungkin kita akan rindu pada apa yang dia pernah buat kat kita..
mungkin masa kita dah rindu tuh, dia tak lagi ada untuk kita?

siapa tahu...

kuasa ALLAH..
bukan kuasa kita..
everything can happen..

so, i wanna to thanks to those yang ada dengan ada masa aku susah..
senang.. teman aku gelak kuatkuat..
teman aku nangis esakesak..

terima kasih!


ohh yaa GUYS.. a girl will have a best friend, a superlove..
you are so lucky if they are YOU! 
paham?

maknanya.. kau sangatlah beruntung kalau kau adalah
sahabat baik dalam masa yang sama adalah kekasih 
perempuan tuh..

hehe.. sweet kan..

fin..