Follower

Thursday, September 15, 2011

tegurlahi

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ + good morningg
Boleh panggil pagi lagi ke masa nih? Lantaklah! as long as before noon, aku nak consider as pagi.. Hehe.. Lewat sikit bangun hari nih sebab masalah teknikal malam tadi.. Acecehh.. Teknikal apa entah.. Rasa nak buat entry nih and ditujukan kat someone jer.. Boleh? Boleh lah kan.. Sebab ini writing aku.. So, aku punya suka..:p

Dear awak yang saya sayang.. Awak, saya marah marah sebelom nih, bagi awak, tak patot ker? I actually tak marah u.. I marahkan orang yang patot laa.. And u tahu siapa orang yang I patot marah tuh kan?

Marah I taksangat.. I risau yang lebih.. I tahu, u memang amek remeh apa yang I risaukan.. Sebab u taktahu kenapa I risau..I takut orang rampas apa yang I sayang.. Macam nih laa.. If la M datang cari I balik, untuk second time.. Apa ekh u rasa?

And I tahu, bila dah marah semua orang tak sedar apa dia buat atau cakap.. So, I nak u tegur and cakap why I should not get angry.. Ʈh♌nk γ☺u ..

Fin..

No comments:

Post a Comment