Follower

Wednesday, September 14, 2011

dahmuak!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ ..
Petang semua! Korang buat apa yer? Dah lama tak post any entry since raya lepas kan.. Hehe.. Sorry la guys.. Agak sibuk sekarang.. Maklumlah.. Final pun dah nak dekat.. First paper on this 19hb haa.. Habis habis on 3hb.. Syukur final sem ni banyak gape and takde yang bertindan macam sem lepas! Ooyeah!

Oleh yang demikian, cit! Bapak baku aku punya bm! Haha.. So, aku harap sangat la tengah tengah final nih takde gangguan gangguan luar.. Emosi ke fizikal ker.. Kann.. Alahai.. Letih la kalau ada gangguan tuh semua.. So, bagi kau kau yang sebelom nih dah penah ganggu hidup aku n KAMI, aku mintak sangat supaya kau berhenti! Dah masuk second time kot.. Aku dah penat..

Pernah dengar tak pepatah ni? "Action speak louder than words".. So, jangan sampai aku bertindak.. Udah udah la tuh.. Aku nasihatkan cukup! Bukannyer takde orang laen kau boleh kacau.. Berlambak lagi kot! Sila lah pergi kepada mereka mereka yang single itu.. Don't ever come back ☺kεƔ! Aku dah muak!

Huuhh.. Aku paling pantang kalau ada yang kacau mood aku yang tengah elok elok sepoi sepoi bahasa macam nie.. Grrrr! Nak marah pun, dah banyak kali dah.. So, aku fikir baek aku diam.. Tidur lagi bagus! Tapi tak boelh tidur.. Kerja berlambak nak kena siapkan.. Waaa..well, students' life..

Oohhyaa! Aku nak ucapkan good luck lah kepada korang korang yang akan facing the final exam jugak.. Buat elok elok.. Do the best.. Last dari aku, "Please respect people's relationship.. There's so many other fish in the sea..so why mess with the one that's already been caught?"

Sebelom Tuhan bayar cash atas apa yang kau buat sekarang, baik berhenti! Pergi flirt dengan laki/pompuan laen please.. Last from aku.. Aku nak tanya, if EX korang add korang balik, korang app x?

Fin..

No comments:

Post a Comment