Follower

Monday, March 7, 2011

mistakes

aku tak tahu apa yang tak kena dengan aku hari nih .. memula .. pagi tadi , terjatuh kan botol perfume .. habes pecah .. habes satu perfume .. naseb baek ader satuh lagik .. emm , pegi kelas tengah hari , terasa biul yang amat .. satu haram tak paham .. 


post status kat fb , si dia terasa .. i mintak maaf .. i bukan tuju kat u .. maaf kan i by .. 
apa lagik ya ? entah laa .. selalu tak bole nak belajar dari kesilapan aku nih .. 




haa .. orang cakap , kita jangan over excited .. nanti benda laen yang jadi .. betol .. aku sokong ! nabi pom ader cakap .. kita kena bersederhana dalam apa jua yang kita buat .. nak gembira , berpadapada .. nak benci orang , berpada pada jugak .. takut nanti bertukar jadi sayang .. haishh .. nak sayang orang pom , kena bersederhana .. takut nanti bertukar jadi benci .. tak tak tak .. kita kena ingat semua tuh .. BERSEDERHANA .. 




dan jugak , jangan terlalu mengharap ....... iyaa .. betol tuh .. takut nanti , kita jugak yang merana .. aku bukan tuju kat sape sape .. maaf by .. bukan pasal kita .. kita buat apa apa , jangan duk mengharap sangat hasil yang kita akan dapat uh , memuaskan hati kita .. 




kalau sebalik nya ? nanyaaa ..... yang penting , kita usaha .. kita berdoa .. kita tawakal .. kita ada yang mencipta kita .. DIA maha tahu apa yang terbaek untuk semua hamba nya .. jika DIA bagi kedukaan untuk kita sekarang , mungkin yang lebih baek dari sekarang akan kita dapat .. 




hopefully .. macam tuh lah .. cik wana tanya , kalau doa kita tak di perkenan kan ? macam mana ? doa di perkenan kan ke tidak , itu laen cheghitaa .. yang penting , kita ada usaha ke arah itu .. dan , DIA jugak , maha adil .. dia akan balas sesuatu yang setimpal dengan usaha yang hamba DIA lakukan ... 






maaf , merapu sikit malam nih ... 


















maaf kan aku kalau aku salah .. aku pom manusia biasa .... 










fin .......... 

No comments:

Post a Comment