Follower

Friday, March 18, 2011

gedik

wah tajuk .. pasai apa nih ? ni mesti koksey nak mengata sape sape yang gedik nih .. kan kan kan ? baek mengaku cepat koksey ! kan kena tembak kan ! ololooo .. tak wey takkk .. bukan lah wey .. bukan aku nak mengumpat mengata .. jauh sekali mencerca mereka yang gedik itu .. bukan laaa .. haish .. ker aku nak gedik dengan orang laen ? hell-o ! tak kuasa i ! ewww .. dengan dia sorang sudaaa .. and , dengan kawan kawan gedik ku .. HAHA .. siapakah mereka ? kalau kat kolej , sebut jer sep speaker , sah orang kenal .. kenapakah ? huishh .. mulut sorang sorang .. macam telan mic .. 




berbalik kepada topik kita di atas ya para hadirin hadirat sekalian .. *bajet penceramah .. LOL .. gedik uh bukan makna nya aku nek flirty or horny dengan sape sape .. gedik aku adalah ... aku nak cakap banyak banyak maa .. haa .. laen kali , skroll sampai bawah baru out from my page .. *baca lagik yaa ? macehh .. tapi aku nak merapu pasai apa ? tader topik ahh .. 




owh owh .. tadi cik wana si anggun jelita lagi cute miut itu datang menjengah kepada ku .. *aikk , ayat macam novel jer ... datang buat apa ? dia datang nak nasihat aku .. bukan nak nasihat kan aku .. just nak minta pendapat aku .. my opinion .. wah ! tentang apakah ? emm , kalau aku sebut , korang jangan gelak ea ... emmmm ... pasal .. emm ... pasalll ... emmmmmm ... pasal cinta ! hah ! what ? cik wana minta pendapat aku pasal cinta ? grr .. *wat muka blur sambil pandang dinding .. 
haaa .. itulah hakikatnya .. pasal cinta .. kikiki .. kenapa aku ? emm , jangan tanya aku bole tak ? p tanya cik wana kenapa dia tanya aku .. ha ha haaa .. pening la tuh .. hang p baca baleq noo .. 




apa lagik yang aku nak merapu nih ? meh aku kenalkan korang dengan geng geng setan itu .. huhu .. jom .. 




siburuk rupa bertudung pink di sebelah pari pari .. 

syazza , zany , teema ..

muka mengantop + boring + LAPAR 

muka buhsan tunggu kupon .. 

back side please ... 

eerrgghh .. alhamdulillah .. dah kenyang .. (: 

muka merindu si kekasih hati ..... 




actually , ramai lapgi dorang nih .. tapi tak ade sebab ade yang camping .. macam macam lah ... akhir kata , aku sayang kamu semua wahai setan setan tdm .. *tdm tuh apa ? next time aku cheghitaa .. 














fin ...