Follower

Friday, March 11, 2011

jumaat

hujan di pagi jumaat .. ya allah .. damai nya .. dah lama aku tak rasa setenang ini .. terima kasih ya allah .. suasana yang sangat redup .. aku suka sangat .. hehe .. hari nih jumaat .. insyaallah dia balik .. lagi suka aku .. apa aku nak buat pagi pagi nih ? dengan suasana macam nih , bukak playlist tadi , teros lagu when you look in the eyes terpasang .. lagu best , suasana yang sangat dah lama aku nak .. apa lagi ? 






emm .. aku tak tahu nak merapu apa la kawan .. sumpah ! tader idea langsung .. dulu , kalau online pepagi cam nih , sah sah berjela jer aku tulis .. 




haa .. semalam . dorang ader duk bersok sek pasal masa kami belajar kat cni .. baru aku tahu , kami bebudak banking , akan habes tahun depan .. tahun depan ? ohh gosh ! kenapa kah ? sebab kami budak obe .. so , tader part6 .. atau lebih dikenali dengan sem 6 .. the last sem .. wah wah wah .. sedikit rasa bangga di situ .. kenapa ? sebab nak habes belajar dah untuk peringkat diploma .. yea ! 




so , kami bole teroskan plan kami .. plan apa ? ader laa .. kalau jadi , berlangsung nanti , aku bagitahu yaa .. aku takkan tinggal blog neh .. apa ? tak caya aku habes next year ? hishh .. jeles ke ? 








p/s :: sila klik untuk image yg lebih clean n clear ... maceehh .. (: 






haaa , korang ? caya ? tuh yang sampai part 4 jer .. part 5 uh , pandai pandai korang la yer congak .. yang pasti + sure + confirm , tahun depan da habes .. tapi , kena tunggu dia habes untuk diploma dulu la baru ley teroskan apa yang kami plan .. waw ! 


after that , buat degree .. then , argghh , tuh plan seteros nya , seteros nya jugak lah aku pk .. hehehe .. rasa nak berciap p pasar machang laa ! daaa .. 














fin ....