Follower

Wednesday, March 16, 2011

i'mback

dah seminggu aku tader entry baru .. aku ader menulis tiga hari lepas .. tapi , aku biarkan macam tuh .. tak post pom .. mungkin aku tader mood kot ... hehe .. so , aku rasa hari nih aku nak buat balik laa ... nak post baleq .. seminggu beb .. macam macam jadi .. 




minggu lepas aku baleq .. sebab sidia baleq .. ingat nak p tengok qaleesya .. tapi , dah lewat , so tak jadi laaa .. just kirim salam jer ker kakmimi and qaleesya ... apa lagi yaa ? minggu lepas gak ader test laa .. ader kuiz laa .. i will busy ! hoho .. and always be ! keluar dengan dia hari sabtu .. hujan laa .. lebat sangat .. naseb baek duk atas kereta .. then pergi pom tempat berbumbung .. 
hehe .. apa lagik yaa ? keluar dengan dia tak penah nak boring .. always have fun ! and , we will got our own memoriesssss ... *nak cakap banyak nyeerr .. 




mood pom turun naek jer minggu lepas .. atas sebab apa pom tak tahu .. haishh ... biasa laa .. perempuan .. punya hati selembut kapas .. acecehh .. apa lagik yaa ? masa duk umah uh best .. sebab adik adik aku semua ader kat umah .. biasa laaa .. cuti sekolah .. semua duk umah .. lepak tengok citer .. makan makan .. gossip ! wah wah wah ! lepak dengan hubby , syok ! lepak dengan adik adik , tak penah boring ! 




ohh , korang tahu tak pasai hana tajima ? alaa .. yang ader buat tutorial pakai tudung pelik pelik uh .. lawa kan ? emm , aku ader try pakai kat cni .. tapi apa yang aku dapat ?




"style gapo plop neh ? pelik sungguh .."
"comel tudung .."
"lagu mano dio pakai tudung tuh ?"

macam macam ahh .... tuh yang tak kira dengan satu meja pandang bila aku masok kedai tuh kan ? grr .. 


humm .. macam macam la orang .. tapi , bila aku start pakai , tengok ader gak yang meniru nyerr ...


haaa ... argghh ! lepas nih nak pakai tudung biasa dahh .. nak pakai bawal jer .. *majok .. 
kuar dengan dia pom berbawal jer .. duk sini jer cam terlebeyy sudaa !

cakit eyott laa .. i'm bleeding .. uhh ! nak kuar lunch pom tader mood .........






fin ...