Follower

Wednesday, August 31, 2011

eid2011

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Pagi semua.. Sekarang, raya kedua.. Aku berada di kubur.. Yeah.. Kat kubur..melawat,recites the Yaasin with my family.. Ini kubur datuk nenek moyang aku.. Aku tak sempat kenal pun.. ☺kεƔ lah! Back to the topic..

So guys, how about your raya? Masih berjalan lancar? Hendaknya lah kann.. Dah banyak dapat [̲̅$̲̅(̲̅5̲̅ο̲̅)̲̅$̲̅] raya? Uikk2.. Besar2 pun dapat lagi? Good haa.. Haha.. Dah berapa banyak open houses yang korang visit? Biasanya start hari nih, sampai la this one month, ade jer jemputan untuk open house kan? Seronok pergi open house nih.. Makan free sah sah lah kan.. Makan pulak makanan makanan raya.. Kenyang.. Jumpa sedara mara yang lama tak jumpa.. Kawan kawan lama.. Suka lah!

Haa.. Let me tell you about me lah pulak ye.. Raya tahun ni amat bermakna bagi aku.. First time in my life aku raya dengan yang tersayang..pakai baju sedondon, snap the pictures..gembira sangat lah u all! Family aku kaler biru, dia datang rumah pun berbaju kumbang biru..

Hari nie, open house at his house.. ​♧اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ♧° dalam tengah hari aku pergi sana.. Overall, I'm so happy! Ʈh♌nk γ☺u ya Allah! الْحَمْدُ لِلَّهِ sangat! Maaf lah takboleh nak upload pictures.. Aku online pakai phone jer nih.. Boleh usha kat facebook.. Tapi aku tak upload lagi.. Hehe..

Okey lah.. Akhir dari aku, enjoy your raya yer my sayangs..
♈̷̴┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┉┓
. <3 ҉°˚˚˚°҉<3 ҉°˚˚˚°҉<3
. Ƨ̷̜єƪ∂♍∂ƭ ƗƗ∂Ԅΐ Ԅ∂ƴ∂
. ç̶∕̶̴̶Ɩ̶ΐԃΐƪƒΐƭԄΐ
. ♍∂∂ƒ Ž∂ƗƗΐԄ & ß∂ƭΐη
. <3 ҉°˚˚˚°҉<3 ҉°˚˚˚°҉<3
└┉┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈♈̷̴
Ikhlas dari, akulahaku..

Fin..

No comments:

Post a Comment