Follower

Wednesday, July 27, 2011

waduuhhh

Waah korang.. Selamat tengah hari sikit sikit.. Kenapa sikit sikit? Sebab kan baru jer pukul dob belas nie.. Hehe.. Sangat panas kan hari nih? Ke memang tengah hari? Entah la..

Eh eh.. Mau cerita.. Aku simpan umah.. Actually bukan aku seorang.. Kami semua nih haa.. Kemas umah tengah tengah hari macam ni mak oii.. Ada bran? Semua orang buat kerja.. Aku buat apa tahu? Aku men-clear-kan semak samun yang kat depan rumah nih.. Maklumlah.. Dah macam Hutan Simpan Negara dah..

Guna cangkul,dah lah pakai jeans.. Nasib baik dah tukar baju.. Pakai t-shirt,buat kerja! Go! Ɨƚǚђυ͡Ɨƚǚђυ͡Ɨƚǚђυ͡.. Orang lalu,tengok jaa.. Malu tuh ada.. Pedulikan! Buat kerja je lah..

Aku chow dulu lah.. Belom bekpes n lunch lagi.. Nak makan.. Aku lapar weyy.. Semalam makan sekali jer nasik.. Cakett eyott.. Period pain waaa.. Kan gurl gurl kan? Sakit kan? Ok lah.. jangan lupa take your lunch ya kawan kawan,sayang sayang ku sekalin.. Hugs!

Fin..

No comments:

Post a Comment