Follower

Wednesday, July 27, 2011

lagu

Korang buat apa nie? Dah dinner belom? Dah sembahyang isyak? Hehe.. Macam baik je aku kan? Yo yo er jer.. Haa, ramai yang tanya aku pasal lagu yang dalam blog aku nie.. Mana yang tahu tu,tahu la.. Mana yang tak,bertanya lah mereka..

Dah lama aku nak jawab,tapi tak dan haa.. Ada yang tanya ikut shoutbox.. Tapi bila online pakai fon,bila semua kat screen nih dikecilkan ikut skala fon,jadi malas la nak bukak kan..

☺kεƔ .. First lagu omputih tuh.. Itu lagu PCD.. Who's PCD koksey? Pussycat dolls la sayang.. Itu lagu,tajuknya stikwitu..pelik? Memang eja macam tu pun..then, the next song is tajuk nya,YOU.. Tapi aku takingat siapa nyanyi.. Itu lagu best laa.. The last song is,Pelengkap Hidupku.. Itu lagi dari seberang sana..

Ok my dear? Clear? Teringin jugak nak tukar lagu.. Tapi,lagu apa ya? Ye lah.. Untuk halwa telinga korang jugak.. Sambil sambil duk baca apa aku mengarut,boleh layan jiwa kan? HAHA.. Apa apa jelah koksey eh..

Fin..

No comments:

Post a Comment