Follower

Tuesday, July 26, 2011

dahtidur?

Hai semua.. Dah tidur ker? Ya ALLAH.. Aku takboleh lelap lah.. Tadi masa oncall dengan chenta hati,dah terlelap.. Then terjaga, sambung cakap cakap.. Takboleh tidur dah la.. Sidia punya phone habis bateri.. That's why stop.. Hey , korang buat apa tak tidur lagi nih?

Apa? Study? Waw! Greaattt ! Tapi,kenapa study pun boleh + dan lagi usha aku punya new entry? Niweyy, †h♌nk γ☺u lah .. Hehe.. Ker ada yang tengah tunggu nak sahur? Iya lah,melunaskan saki baki hutang piutang yang ada.. Kan? Hehe.. Good.. Make sure sempat yaa.. Aku pun, alhamdulillah dah sempat habis minggu lepas..

Apa lagi yang korang buat? Tengok movie ker? Ada citer best ker sayangs? Ker memang online masa ni? Sebab masa nie jer internet laju? Hihi.. Buat lah korang nak buat apa pun.. Yang penting, jangan buat benda yang tak eloq..

Ohh, aku memang mengantop.. Sebab letih.. Tadi ada training.. Then malam tadi ada test.. Dua jam nakk! Dah macam jawab paper final.. Dah lah jawab dalam hall.. Wuhuu.. Amek mood final kott..

Haa! Semalam sir ada cakap.. Final lagi lima minggu.. What? Ohh GOD! Yeahh.. So,to all uitm-nians.. Be prepared ya! Sebulan lebih je lagi.. Serammm.. Nak improve and get better result than before ofcos!

Ok lahh.. Dah macam melayu kebawah je mata nie.. Aku tidur dulu.. (=|♧°˚˚˚°♧ΩΪ†έ²‎​​♧°˚˚˚°♧(=| alls.. Hugs!

Fin..

No comments:

Post a Comment