Follower

Saturday, July 13, 2013

salam

salam semua.. lama sangat dah kan aku tak post apa apa kat sini? aku suka sangat menulis.. tapi, mungkin kehidupan yang mengekang aku.. dulu student takpelaa... banyak sangat masa nak tulis tuh tulis nih.. sekarang dah naik pangkat jadi makan gaji... susah dah... lagipun sumber internet pun susah.. aku pun dah jarang nak layan benda benda sosial nie...

so, how's life? okey tak? for me, alhamdulillah... okey jer... emm.. sekarang bulan puasa kan? selamat berpuasa semua umat islam! ada lagi ke tak yer yang baca blog aku nih? kalau ada, syukur.. hehehe..

nampaknya gaya menulis pun mesti dah lain.. dulu umur 18.. sekarang dah 21.. well, rasanya takat nie lah dulu untuk kali nie.. i will come back again! insyaallah.. tak ada apa apa, mungkin aku akan aktif macam dulu..

sebab aku tahu, ada seseorang yang memang suka sangat baca blog aku nie... dia pun cakap dia rindu kat blog nie.. insyaallah, aku akan cuba untuk terus menulis..

akhir kata, puasa elok elok.. puasa biar penuh.. nanti baru boleh raya..

fin..