Follower

Saturday, July 20, 2013

dugaan

salam semua..
macam mana puasa? dah 10 hari puasa.. cukup lagi tak? hehehe.. harap nya cukup lah kan..
tak de sebab nak tinggal puasa.. lain laa kalau perempuan tuh.. kalau laki tinggal puasa jugak, yang disengajakan, memang tak boleh buat laki la jawab nya.. hihihi..

tak puasa.. tak boleh raya.. 

semalam, result degree keluar.. yang sedihnya, aku tak dapat..
gila tak sedih? orang lain semua dapat.. tapi ada jugak yang tak dapat..
memang sedih.. satu hari down jer rasa hari nie..

tapi, bila kawan kawan dan dia duk bagi semangat, suruh fikir positif, aku okey sikit..
tapi, bila dengar ayat yang menusuk jiwa, dari seseorang yang kita harap dia kuatkan kita, 
terus down lagi.. 

kita nak orang bagi semangat.. bukan duk cakap benda bukan bukan..
tuh yang aku nak..

orang tak rasa apa yang kita rasa..
setiap manusia tuh berbeza.. cakap lah kenal lama mana pun, tetap tak rasa apa yang kita rasa..
betul tak?

jadi, aku yakin pasti ada perancangan yang lebih baik untuk aku..
aku hanya perlu bersabar dan berdoa..

dan aku juga nakkan sokongan yang tak berbelah bagi.. tak syok jugak kalau orang bagi semangat kat kita kejap kejap jer.. kan?

fin..