Follower

Wednesday, January 1, 2014

salam2014

hai semua! apa khabar? tahun baru nie apa ceghita? hehe pergi sambut new year kat mana semalam sahabat sahabat? aku? aku sambut kat rumah jer.. tepat jam 12 malam tuh, dah duk atas katil dah.. letih nokkk.. aku kan kerja.. lepas tuh, hari nie pun kerja jugak.. jadi takde masa lah nak keluar horey horey nie.. baik aku tidur.. hari nie double pay kot! 

ok dah dah.. stop merapu.. jom kita tulis apa yang berkaitan dengan 2014 nie jum?
for me, tahun apa apa pun bukan berubah pun kalau diri kita sendiri tak ada keazaman untuk berubah.. ye idok? kita yang mencorakkan kanvas lukisan hidup kita.. kita nak macam mana? pelangi? mendung sepanjang tahun? hujan tak berhenti? atau panas terik sentiasa? 

aku tahu korang faham apa yang aku cuba nak sampaikan nie kan? kalau kita tetap di takuk lama, tahun berganti dua puluh tahun pun, kita tetap orang yang sama dengan lukisan hidup yang sama.. jadi, bila dah set up wish list tuh, make sure tunaikan lah.. barulah kita pergi meninggalkan 2014 nanti dengan penuh senyuman.. kan? 

ermm, hari nie aku nak kongsi apa yang aku nak buat untuk sepanjang tahun nie.. biar gambar je lah yang bercerita ya? 





aku nak pergi kat tempat tempat kat atas tuh.. kat mana tuh? jeng jeng jeng.. my secret gateaway laa.. hehe


dan kearah ini juga.. InsyaAllah.. 

fin..