Follower

Tuesday, January 17, 2012

20th

haii.. good evening to all my lovely sayangs..
well, gila lama kot aku tak buat entry baru.. last entry pun on 1st january.. 
now dah 17th january kot.. 
my birthday pun dah lepas.. 
and aku still tak buat any entry right..

hohoho.. 
sorry guys.. well, student life right..
manyak keje mahu kena siap woo..
berlambak-lambak..

tapi untuk facebook and twitter ada masa lak kan..
hahaha.. entah laa..
rasa macam passion untuk blog is lower than before.. 
hewhewheww..

aku nak ceghita apa yer?
pasal my birthday?
syukur sangat this year tak de kena prank dengan diorang macam tahun lepas..
kami celebrate biasa biasa saje..
ummi dah datang two days earlier..
bawak kek, mihun goreng and bla bla blaa..

then malam tuh kami ramai ramai pergi makan maggi ketam..
thanks to najib sebab bawak kitaorang..
makan kek yang najib bawak laa..
simple simple je lah kan..

dah 20 tahun kan..
repeat, 20 tahun..
just a simple celebration with hope i can be the best person for people around me..
insyaallah..

apa lagik yer?
paling terharu ade gak yang post kat wall..
even aku hide aku punya birthday..
hwaaa.. sob sob.. 

okey lah.. just pray the best for me k..

fin..