Follower

Tuesday, December 6, 2011

perigiVStimba


uik uik.. actually.. dah lama aku nak post entry niee.. tapi takterbuat.. maklumlaa.. ada kerja yang lebih penting.. hehe..

tapi, sekarang aku free.. so jom kita sambung.. mesti korang pelik kan.. dah kenapa letak gambar timba dengan perigi kat atas tuh?
pernah dengar tak orang tua-tua pernah cakap?

"perigi cari timba"

haa.. mesti korang pernah kan? 


perigi : aku suka kau laaa.. 

timba : eerrkk.. are you serious?

perigi : yes of course !

timba : hehe.. aku  pun suka kau actually..


haha.. apa nak pelik.. zaman dah berubah.. dunia dah maju.. 
apa salahnye kalau kita perempuan nak mulakan dulu..kan.. 

bagi aku lah kan.. 
"hormati hati kita dulu sebelom kita hormati hati orang lain.."

pening? maknanya.. macam mana kita nak hormati dan letak perasaan sayang kita kat hati orang lain kalau kita tak hormati dan cuba sayang kat hati kita sendiri dulu.. hehe..

okey? 

tak salah lah kalau kita mulakan dulu.. 

fin..